Strony

piątek, 7 stycznia 2011

Witam na moim blogu!!

Witam serdecznie na blogu poświęconym konstrukcjom stalowym.

Jestem studentką budownictwa i interesuje się konstrukcjami stalowymi. Uważam, iż są one niezwykle ciekawą dziedziną budownictwa. Na moim blogu chciałabym zamieścić informacje i ciekawostki dla mniej i bardziej wtajemniczonych.

W życiu codziennym napotykamy, odwiedzamy przeróżne konstrukcje w różnych celach nie zastanawiając się nad ich budową. Często nie domyślamy się nawet ile trudu konstruktorzy włożyli w zaprojektowanie i realizacje danego obiektu.

Konstrukcje te obejmują m. in. stalowe hale, zadaszenia, wiaty, zbiorniki, wieżowce, tablice reklamowe, maszty, wieże, mosty, budynki mieszkalne. Jednym słowem można je spotkać wszędzie, zarówno w miastach jak i na wsi, na nizinach, wyżynach a nawet na Giewoncie.     

Pozdrawiam i zachęcam do odwiedzania mojego blaga. :)

2 komentarze:

Piotr Maruszak pisze...

Nie tylko stal jest ciekawym materiałem konstukcyjnym. Również drewno, cegła, szkło i nawet zaryzykuję żelbet jest atrakcyjny. Wszystko zależy od pomysłowości architekta, bo od strony konstrukcyjnej prawie wszystko można zaprojektować. Fajny blog :). Życzę wytrwałości w prowadzeniu, bo mam zamiar tutaj zaglądać :).

szania pisze...

Niewątpliwie konstrukcje z innych materiałów też potrafią zachwycać. Ja jednak jakoś ostatnio bardziej wciągnęłam się w stal :) Dzięki :)

Prześlij komentarz

 
Powered by Blogger